luni, 11 februarie 2008

Viata de noapte... ce a fost

Nu exista zi care sa treaca si sa nu fiu mustrata de prietenii mei ca nu ma odihnesc suficient si ca pierd noptile prin cluburi...
Imi amintesc cu placere de primii ani de facultate cand, din 7 zile cate are saptamana, eu petreceam cel putin 5 nopti prin cluburi si nu ma intorceam mai devreme de 4 dimineata acasa. Ce vremuri erau pe atunci... Cursuri, seminarii, petrecri si job-uri part-time.....

Am luat o pauza la un moment dat... am intrat intr-o relatie... si dupa care am luat-o de la capat... unele cubluri s-au inchis, s-au redeschis altele noi... au mai ramas cateva "de pe vremea mea" dar cu alti oameni... candva ma simteam in largul meu prin locuri gen Club A, Backstage sau chiar si Twice... Acum intru si instantaneu fac stanga-mprejur.... numai copii de 16 ani... domnisoare care indeasa cate ceva prin sutiene ca sa para ca au si ele podoabe si tineri care isi fac frizuri din cele mai ciudate doar ca sa atraga atentia tinerelor de care vorbeam mai devreme... S-au schimbat oamenii care frecventau acele locuri. Ori au gasit alte locatii mai pe gusturile lor de acum, ori s-au casatorit si nu mai au timp de cluburi ori sunt "under the papuc" sau pur si simplu au plecat pe alte meleaguri...
Eu am ramas fidela aceluiasi Bucuresti care imi este inca drag...

Si tocmai din acest motiv foarte rar se intampla sa treaca un weekend si sa nu ajung in vreun club.... cred ca toti avem momente cand prindem drag de un loc si nu ne mai dezlipim de acea locatie cu lunile... si eu am trecut prin perioade de genul acesta... incerc insa sa raspund provocarilor venite din partea tuturor prietenilor si cunoscutilor si cum aflu ca s-a deschis o locatie noua, ma si prezint ... trebuie sa luam pulsul si sa vedem ce se intampla ... ne place? nu ne place? ce oameni frecventeaza acel loc? care sunt scorurile? si tot asa.....

Tocmai din acest motiv cred ca voi fi in masura sa va dau o imagine clara asupra vietii de noapte a Bucurestiului.....

Am avut luni intregi cand de marti pana duminica eram in oras. Voi incepe calendarul cu marti. Veti intelege la final de ce fac acest lucru.

Marti: karaoke in Chicago
Miercuri: karaoke in Cafeneaua Actorilor sau in Downstairs (ce misto mai era)si party in Cabaret/Cuando pe Herastrau
Joi: o cafenea prin oras, Downstairs si pe urma Cabaret/Cuando pe Herastrau si la final Salsa 3
Vineri:
plecam la mare si toata Mamaia era a mea: Cucharacha, Office
Sambata:
repetam figura de vineri seara + Club 21 sau alte locatii
Duminica: reveneam in Bucuresti diresct in Salsa 3 si apoi Karaoke in Cafeneaua actorilor sau Chicago
Luni: dormeam

Am inceput sa o raresc .... n-a mai tinut nimeni pasul cu mine....
Este foarte simplu cand ajungi in situatii de genul acesta (m-a sfatuit si pe mine un prieten acum ceva ani).... schimbi prietenii de clubbing...

Imi face cineva fata??? Be my guest...


8 comentarii:

Anonim spunea...

Gresit draguta...domsoarele din cluburile de azi nu-si infig sosete la tate...fac acelasi lucru ca frezatii ciudati de 16 ani!! se pastileaza la greu si se freaza cu coatele unii de altii de parca ar fi robotii lu dzeu..depravare totala!!! Era frumos pe vremea noastra ..nu stiam ce e ala , porc , patra, love, pietricica, ecstasy...!!!

Anonim spunea...

cu scuzele de rigoare...

am incercat sa nu dam chiar tot din casa... mai sunt si parinti care citesc blogurile si care vor fi inspaimantati... oricum sunt deja...

Anonim spunea...

Viata de noapte... ce a fost... 8 ore de somn pe noapte, cazut lata la ora 22:00 pe canapea, fotoliu, pat, scaun, orice...
Viata de noapte... ce e acum? La mine incepe de miercuri cu salsa party in Malibu... apoi joi in Salsa 3... apoi vineri in Preoteasa cu salsa party... sambata iar un salsa party pe undeva... si se incheie "apoteotic" duminica, tot in... Salsa 3. Nu stiu daca pe acolo pe unde ma invart eu s-a auzit de patra, love, pietricica, ecstasy, etc... la mine totul e "udat" cu mult Pepsi, Red Bull (cum as rezista altfel?), apa minerala, si din cand in cand cate o tequila... doua... trei (cand nu sunt soferita) Iar cele 8ore obligatorii de somn pe noapte s-au transformat incet ince in... patru :)
Si va anunt cu mandrie ca detinatoarea acestui blog a fost cea care m-a corupt, so... gucinella darling... cum zice cantecu'... "I learned from the best/I learned from you!"

Anonim spunea...

Hahahaha îmi place… Scurt şi la obiect, franc, onest şi pe înţelesul tuturor: „Când ajungi în situaţii de genul acesta [...]...schimbi prietenii de clubbing” :))))))) Prea tare! Şi până la urmă, corect! ;-)

Eheeeeeei Goochi...Eu nu cred că e cazul să fii nostalgică. După părerea mea cred că ai reuşit foarte bine să te pliezi pe „noile” valuri de cluburi inaugurate şi oameni mai mult sau mai puţini cocheţi. Şi chiar, gândindu-mă acum, mie chiar nu mi-ai dat impresia vreodată că te-ar deranja prea tare unii sau alţii din jurul tău şi al prietenilor ;-)

Cunosc programul ăsta despre care ai scris. Nu l-am făcut împreună, dar şi al meu era asemănător până acum vreo 3 luni. De atunci şi până astăzi, să zicem că altceva îmi ocupă timpul non-stop, dar tare dor îmi e să pierd nopţi întregi, să mă duc chiaună la facultate a doua zi, să dansez, să mă zbengui şi să socializez cu lumea din jurul meu (printre başii boxelor din cluburui). Dar toate la timpul lor, presupun.

Nici eu nu voi renunţa la Bucureşti niciodată şi la adrenalina viaţii de noapte!

P.S.: Îţi dai seama că o să înceapă să intre lumea pe blogul tău, pentru a primi recomandări de cluburi, da? ;-) *mica mea B24FUN ori SapteSeri*

Anonim spunea...

iata ca am gasit echipa de clubbing... a raspuns prompt la solicitari...
Dar revenim... Salsa? Salsa? si iar salsa... hai sa mai facem o pauza... si sa incercam lucruri noi ... va astept dragele mele... stiti numarul de tel...

Anonim spunea...

gucinelle darling... dupa ce m-ai vazut aseara... sincer, crezi ca mai am vreo sansa de scapare? eu nu cred si momentan nici nu vreau... I got THE VIRUS :)
dar sa stii ca am o afectiune speciala fata de Downtown... pe care l-am inchis in cateva randuri dansand salsa pe house, R&B si oldies... de s-au oprit animatoare, barmani, chelneri, clienti... cu niste ochi cat cepele la noi, descreieratii :))

Anonim spunea...

Atunci astept invitatia si echipa... in Downtown....

Anonim spunea...

Echipa e cam aia cu care am inchis aseara Salsa 3... e bine de stiut, data viitoare cand ne mai vine ideea te sun... nu cred ca te deranjeaza telefoanele la ore gen 3 dimineata :)