luni, 11 februarie 2008

De ce blog...

De multe ori m-a batut gandul sa ma apuc si sa-mi fac blog... o singura problema am avut... ma urnesc foarte greu pana scriu ceva... observ acum ca tine mai mult de ce anume trebuie sa scriu. Daca e o discutie libera despre ce imi place si ce nu-mi place, despre ceea ce fac si ce anume ma pasioneaza vad ca am intr-adevar spor....

Am stat in cumpana gandindu-ma cum ar trebui sa se numeasca acest blog... Avand in vedere ca cel mai bine ma pricep la viata de noapte a Bucurestiului si la toate petrecerile si evenimentele care au loc seara de seara in micul Paris ... ar fi un nume foarte potrivit...

Startul mi l-a dat buna mea prietena Ionouka incurajandu-ma sa scriu pe blog-ul ei. descoperind ca nu e asa de greu... mi-am facut si eu blog... Ce? Toti au si eu nu? asta e ca sa am ce povesti nepotilor mei ... :-)

3 comentarii:

vasilissa spunea...

mi se pare o idee foarte buna. nu stiu pe nimeni sa fie asa de priceput in ale vietii de noapte. :))

Bucharest's Nightlife spunea...

evident...

cine altcineva... :-)

Anonim spunea...

Bun venit în Blogosferă, Goochi! Bibishoru’ te pupă tare şi se bucură mult că te vede ŞI prin aceste locuri, că dacă vorbim de cluburi bucureştene, în toate mi te întâlnesc!

Mi se pare că ţi se potriveşte perfect denumirea blogului. Eşti o tipă nebună, căreia îi place viaţa, îi place să se distreze, îi plac oamenii şi cel mai mult – îi place să danseze şi să cânte (ah, şi să bea era? ;-) shhhhhhhhh).

Atâta timp cât ai ceva de spus, nu văd de ce nu ţi-ai putea crea un blog – mai ales că scrii frumos!

Te susţin şi te citesc! Pupicei