luni, 11 februarie 2008

Tinerele soferitze...

Toti barbatii spun "sa te feresti de femeile la volan". Nu sunt deloc de acord cu ei. Mai ales ca eu, una, sunt o soferitza atipica. Stiu sa schimb bujiile, sa verific uleiul si alte chestii tehnice care tin de masina... Ce-i drept se intampla sa am ghinion si sa imi inchid cheile in masina... Cine nu a patit asta...
... sau mai nou cand numai ghinioane s-au abatut asupra mea: mi s-a stricat laptopul brusc si din senin, a doua zi alternatorul de la masina s-a defectat si el... trebuie sa mentionez ca si ieri seara am comis-o.... am dat vina initial pe ghinion... dar de fapt am uitat farurile aprinse si evident a murit bateria... ghinion sa fie oare? noroc ca prietenul la nevoie se cunoaste ...

Un comentariu:

ina bixade spunea...

Eu admir fetele astea care conduc!(mai ales in Bucuresti, unde traficul este absurd si imposibil). Eu, una, nici in cimp deschis nu as fi in stare sa conduc:)