luni, 5 ianuarie 2009

un nou inceput....

... si s-a mai incheiat un an.... un 2008 plin de realizari si bucurii.... impanat cu o gramada de intamplari si evenimente la care nu ma gandeam pe 1 ian 2008... un an implinit!!!
si am invatat si sa schiez.... la orizontala in prima faza dar am reusit treptat sa ridic si fundul de jos si sa-mi dau drumu' pe valea dorului.... si am reusit si de 2 ori intr-o singura zi si fara sa raman iar blocata la cota 2000.... fac si rime acum (!)

.... si a venit si 2009..... si a mai trecut un revelion.... si a fost frumos.... surprinzator de frumos....
toti nedansatorii au dansat si au baut si s-au distrat.... si era chiar fun ca atunci cand puneam "bot" ma duceau la inca o tequilla..... si evident am baut cam .... cel mai mult.... si tot mi s-a parut scurta noaptea....

.... si ce-mi doresc pentru noul an..... nu as avea loc aici sa insir.... insa ce pot realiza din toate dorintele?.... sunt o parte din ele realizabile.... si chiar acum ma apucasem sa incerc sa realizez una dintre ele... casetofon in masina.... ca sa nu mai rada lumea de mine ca sunt singura fara muzica in masina....
si tot cautand casetofoane si cd playere si mp3 si mp4 playere.... am dat si peste niste masini.... in care mi-ar sta bine ce-i drept.... si ca sa vezi ce puternice imi sunt dorintele (una dintre ele e sa imi schimb masina), ma gandeam ca e posibil sa fie mai rentabil sa imi schimb masina decat sa imi iau un casetofon ...... ce glumeata sunt nu???? doar sunt femeie....

2 comentarii:

Ionouka spunea...

Fata vesela, sa ai un an excelent, cu masina noua (in ciuda crizei, asa) si muzica buna in ea, la cel putin 6 boxe!

Bucharest's Nightlife spunea...

merci mult ionouka. si tie un an excelent, plin de realizari si surprize!!!