vineri, 2 mai 2008

1 mai muncitoresc

Ei bine unii sunt mai fericiti si au parasit Bucurestiul de 1 mai iar altii mai harnici si mai muncitori au fost nevoiti sa ramana sechestrati aici.
Speram ca macar de 1 mai muncitoresc (avand in vedere ca orasul a fost cam gol toata saptamana) sa se circule mai bine in Bucuresti. Din nefericire si astazi am fost nevoita sa ma lupt cu soferii de duminica. Au iesit oamenii cu mic cu mare la plimbare... Parcurile au fost asaltate de bucuresteni, de zgomot si miros de mici. Am avut o tentativa de a ma plimba prin Herastrau dar am renuntat la plimbare si am preferat sa ma asez pe o banca retrasa de privirile curioase si zgomotul asurzitor creat de trecatori. Am vrut chiar sa ies in larg cu o barca dar si pe lac era foarte mult trafic...

Si daca tot am ajuns aici am zis sa ma opresc si la Hard Rock Cafe. Nu as putea spune ca am fost impresionata de locatie si mai degraba de servire, promptitudine si zambetele calde ale chelnerilor.

Daca vreti sa fiti serviti asa cum se cuvine va recomand sa mergeti la Hard Rock Cafe.

Niciun comentariu: