duminică, 2 martie 2008

Inducere in eroare...

Se pare ca soarta a vrut sa va pacalesc... Numele blogului si tot planul era sa va povestesc despre ce se mai intampla noaptea prin Bucuresti. Se pare ca Cel de Sus nu vrea sa ma lase sa mai fac asta... Weekendul trecut am trecut prin chinuri groaznice cu maseaua iar weekendul asta am fost tzintuita la pat din cauza unei raceli ingrozitoare... Toata lumea s-a imbolnavit. Febra, frisoane, durere in tot corpul, aspirina, frectie... Ce pacat ca weekend-ul are doar 2 zile... si in astea eu a trebuit sa fiu bolnava...

Asadar se pare ca, dupa cum vedeti, nu va mai tin proaspat informati in ceea ce priveste viata de noapte in Bucuresti... Va invit pe voi, cei mai harnici si mai sanatosi ca mine sa veniti cu stiri din piata. In cursul saptamanii se pare ca nu se supara nimeni daca ies... De ieisiri am timp, problema e ca nu am timp si sa va povestesc chiar tot...

Voi fi mai harnica pe viitor. Va promit asta!

Un comentariu:

dulceatadetrandafiri spunea...

Uite cine te ajuta la greu :)

Nici eu nu ma laud cu mari performante weekendul asta, pt ca am iesit doar vineri, dar pot sa-ti fac un update despre cum a fost la Salsa.

In mod surprinzator, dupa 2 vineri dezastuoase, vinerea asta a fost foarte fain. Nu ca in zilele de glorie, dar muzica a fost un pic mai buna, lumea a dansat cu mai multa energie si la ora 3 cand m-am retras distractia era inca in toi...

Voi verifica si saptamana asta si daca se mentine pe pozitii, poate trecem din nou Salsa pe lista de clubbing. Ce zici ?